Veel gestelde vragen

Hoe moet ik betalen als ik wil bestellen?

Surprise! verzendt de kraamkado’s eerst en factureert later.*

Maar alléén bedrijven leveren wij op rekening. Wij zijn een B-to-B service. Vergeet daarom ook niet uw KvK-nummer bij de eerste bestelling te vermelden. A New Baby stuurt de factuur per email. De factuur is opgemaakt als PDF document, deze kunt u zelf printen.

Wij verzenden het kraamkado van uw keuze zo snel mogelijk naar de jonge ouders. Zó heeft u én de ontvanger het meeste plezier van onze kraamkado-verzendservice!

Particulieren kunnen ook bestellen maar dienen één van de online betaalmogelijkheden te gebruiken. Wij controleren dan ook iedere bestelling. Particulier besteld & niet online betaald? Dan keuren wij de order af.

Wij leveren particulieren NOOIT op rekening of onder rembours!

*Bij afname van grotere aantallen kunnen wij vooraf een (deel)betaling vragen.
Hiervoor nemen bij contact met u op alvorens te verzenden.

Hoe ben ik er zeker van of de bestelling ontvangen is?

Kijk in uw ‘postvak in’, daar staat de bevestiging van ons.

De opdracht die wij ontvangen is gelijk aan de emailbevestiging die u ontvangt.
Als u geen emailbevestiging van “A New Baby” heeft ontvangen, kijk dan in uw ‘SPAM’ of ‘ongewenste email’ map en voeg ons toe als contactadres. Dan ontvangt de volgende keer de email gewoon in uw “postvak in”.

Staat er iets niet goed op het bestelformulier? Gebruik dan Whatsapp om dit te wijzigen of mail ons direct. Doe dit wel vóór 15:30 uur, daarna worden de kado’s aangeboden bij Postnl en kunnen wij geen wijzigingen meer aanbrengen.

Uiteraard begrijpen wij dat er een typefout gemaakt kan worden in de boodschap voor op de kaart, wij corrigeren dit zelf zonder u hierover te berichten.

Twijfelt u of alles wel goed gegaan is? Whatsapp ons dan en wij nemen het met u door. Krijgt u geen contact? Bel ons dan of spreek  de voicemail in, wij bellen u zsm terug. Emailen mag natuurlijk ook, u kunt gewoon naar het adres emailen waarvan u de bevestiging heeft ontvangen.

Het bestelde kraamkado is waarschijnlijk niet afgeleverd, wat nu?

Dat is heel vervelend maar het kan meerdere oorzaken hebben;

– Mogelijkheid 1:
Heeft Postnl een briefje (niet thuismelding) achtergelaten?
Neem dan contact op met Postnl en noem het pakketnummer welke op het briefje staat, zij kunnen het pakket nogmaals bij de geadresseerde bestellen op een af te spreken moment (dit kan de ontvanger zelf doen). Tevens kan Postnl de zending achterlaten bij bijvoorbeeld de buren, hiervan wordt altijd een melding gemaakt via een memo-formulier bij de geadresseerde.

– Mogelijkheid 2:
Er is geen briefje achtergelaten, het kado is er niet binnen 2 werkdagen en de adressering was juist?
Neem dan direct contact op met ons, liefst telefonisch. Wij zullen het pakket dan (laten) traceren en bezorging bewerkstelligen.

– Werkwijze POSTNL:
Indien de geadresseerde niet thuis is dan zal de bezorger een niet thuismelding achterlaten en kan de geadresseerde het pakket nogmaals laten aanbieden of afhalen op het bezorgkantoor. Na 2 weken (en 2 maal de ‘niet-thuismelding’) retourneert Postnl het pakket aan ons. Indien dit gebeurt nemen wij contact met u op wat er verder moet gebeuren; nogmaals verzenden, creditering of een kadowisseling (m.u.v. gepersonaliseerde geschenken).

Wij verzenden alle pakketten via Postnl. Deze geeft, uit onze ervaring, de meeste zekerheid dat pakketten de volgende dag worden aangeboden (>97%). Uiteraard zijn ook wij afhankelijk van aanbod en bezorgmogelijkheden. -Op zaterdag brengt Postnl wél pakketten bij particulieren maar op maandag niet-.

Buitenlandverzending is altijd voor risico besteller, het traceren hiervan is, helaas, niet altijd betrouwbaar.

Wat moet ik doen als het kraamkado niet naar volle tevredenheid is?

Direct contact opnemen met ons, per Whatsapp, telefoon of email!

A New Baby -by Surprise!- wil, middels haar eigen kwaliteitscontrole, een hoogwaardig product leveren maar ook bij ons kan er iets misgaan. Als dit het geval is dan willen wij dit graag weten. Wij werken immers in opdracht van u en vertegenwoordigen, middels het verzenden van onze artikelen, úw bedrijf. Neem daarom direct contact met ons op!

Wij geven de hoogste prioriteit aan kwaliteit en worden graag op de hoogte gebracht door u als er iets niet naar uw zin is. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening naar een hoger niveau brengen.

Waarom worden de kraamkado's verzonden in bruine en/of witte verzenddozen?

De kans op ontvreemding, door wie dan ook, minimaal met zo’n anonieme verzenddoos.

Wij willen graag dat het kado op de juiste plaats terecht komt, namelijk het door u opgegeven adres. In het verleden zijn enige feestelijk verpakte pakketten zoekgeraakt en/of nooit aangekomen op het adres van bestemming. Vóórdat wij, of u, hier achter komen zijn we enige weken verder. Het is de bedoeling om het pakket de dag na bestelling op het juiste adres af te laten leveren door Postnl.

De pluche knuffels worden feestelijk verpakt. Alle kraamkadoartikelen in de manden en pakketten (pluche uitgezonderd) worden mooi ingepakt, zo is ieder kado een echte Surprise! voor de ontvanger!

Om onnodig energie- en grondstoffenverbruik tegen te gaan gebruiken wij voor de verzending van haar cadeaus -mismaat*- blanco dozen, zo krijgen deze een tweede leven. De dozen kunnen door de ontvanger bij het ‘oud-papier’ worden aangeboden. Een schonere wereld begint immers bij jezelf!

Wij streven ernaar om het milieu zo min mogelijk te belasten en scheiden ons afval in diverse reststromen. Deze worden afgehaald en verwerkt door een officieel milieubedrijf.

* Mismaat dozen zijn in opdracht gemaakt voor anderen maar hebben de verkeerde maat en worden daarom afgestoten. Deze dozen zijn gewoon nieuw. A New Baby -by Surprise!- gebruikt blanco, nette & gebruikte dozen ter verzending.

Ik wil een pakket naar het buitenland zenden, zijn de artikelen alléén Nederlandstalig verkrijgbaar?

Wij leveren de kraamkado’s wereldwijd en passen pakketten hierop aan.

We hebben de meest voorkomende (Nederlandstalige) artikelen ook in een andere taal en kunnen deze, op uw verzoek, in een pakket omruilen.
Whatsapp, bel of email ons voor meer informatie.

PS.
Wij hebben hele leuke, stoere en écht Nederlandse ‘Nijntje’ kraamkado’s!

Waar staan de algemene voorwaarden?

Onze algemene voorwaarden staan op Voorwaarden.net