De klant is koning

DE KLANT IS KONING……………………..P U N T  !

Wij gaan niet steggelen over een levering of een artikel.
Wij doen veel om een klant tevreden te houden, gewoon omdat bij ons de klant koning is.
En zo moet de klant dat ook beleven. Immers, wij vertegenwoordigen hen en daarom mag er niets fout gaan.

Heeft u een probleem met, of door, ons? Laat het zo spoedig mogelijk weten! Wij lossen het direct, desnoods in den minne, op. Service staat bij ons op de eerste plaats.

In de kwart eeuw dat wij baby-cadeaus verzenden hebben wij 3 klanten* gehad welke wij niet tevreden konden stellen.
Heel spijtig want we konden de klacht wél oplossen. 
Zij kozen er, helaas, voor om geen zaken meer met ons te doen.
Wij zijn teleurgesteld dat we niet de kans hebben gekregen om het goed te maken, zowel naar de afzender als naar de ontvanger.
Deze klachten ging overigens over het al dan niet (op tijd) bezorgen van het cadeau (2 x buitenland, 1 x Nederland).
Precies het proces waar we, helaas, geen invloed op uit kunnen oefenen.
FYI: Wij hebben inmiddels meer dan 100.000 cadeaus verzonden. Wij hebben al jaren méér dan 2500 trouwe & terugkerende klanten.
Dat moet genoeg over ons vertellen…

* Bijgewerkt t/m juni 2020